fredag 3. august 2012

Ønskeliste

Er med på en konkurranse inne hos Vintage Interiør (link ligger under innlegget). Jeg har funnet frem noe jeg virkelig kunne tenkt meg inne på Mias Interiør (link ligger under innlegget). 
Så det kommer et lite bildedryss.


Kjempefine puter men problemet er hva slags farge jeg kunne tenkt meg. Jeg likte veldig godt blå og rosa.





Kjekt med en slik kasse som man kan bruke til å ha bladet i for min del.


Likte veldig godt denne blåfargen på denne hyllen. 
Liker å kunne henge duppeditter på en slik type hylle som dette.


Lysestaker er et must.


Flere hyller. Denne var i den str jeg kunne tenkt meg og hadde passet veldig godt på en vegg jeg har. 


Dette er en vase. Denne er også velkommen hos meg.


Jeg må da være en hyllemarte, enda jeg ikke har så mange hyller men det kan fort bli noen nå ser jeg.


*dåner* av seg selv og sitt hyllehysteri.


Utrolig flott lampe. Denne må nok bare bli min.

 
 Alle disse hærlige produktene og masse til finner du hos Mias Interiør
Link under









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig med en liten hilsen :)

Dere som ikke vet hva dere skal kommentere som, kan velge anonym bare:)

Related Posts with Thumbnails