lørdag 11. august 2012

Gammel dør

Fikk kjøpt meg en gammel dør som jeg har plassert i stuen. Det var enten her eller ute på terassen jeg hadde tenkt å ha den. Den har stått inne lenge og jeg liker den her mer og mer. Noen forslag til hva jeg kan henge på den og hvor?


 Stolen på bildet har igjen blitt malet mange strøk og skal trekke om igjen sete på den. Stoffet er kjøpt så i kveld regner jeg med det sitter på.



  Kjøpt meg et gammelt bord. Nå sitter jeg her og skriver med masse maling på hendene etter å ha malet på dette bordet. Tror det blir kjempefint. Skulle vært mye mer nøysommere med malingen, for er ingen ekspert men tror det blir bra allikevel.


Stolen ved siden av er også blitt hvit. Det er morsomt å male, men ikke så morsomt heller. Mye jobb.




Jeg liker så godt fargen lyseblå så disse koppene ble med hjem. De er kjøpt på Nille. Har også et teppe, filtteppe i lyseblå og det er så søtt. Ligger i bordet på bildet over. Ønsker meg også dette i rosa. Liker så godt pudderrosa :)

Nå lukter det så maling her at jeg blir kvalm, så får vel ta meg en tur ut tenker jeg og lufte ut litt.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig med en liten hilsen :)

Dere som ikke vet hva dere skal kommentere som, kan velge anonym bare:)

Related Posts with Thumbnails