torsdag 2. august 2012

Mitt lille bad


Så var vi kommet til mitt lille bad som jeg tenkte å vise dere. Badet inneholder klosett, vask med innredning, dusj, vaskemaskin og tørketrommel.


Ikke værst det på NESTEN 4 kvm?

Skyllemiddel har jeg på gamle flasker.


 Utrolig hva man får plass på dette lille rommet.


Til og med et vindu har vi plass til



Liker godt dusjen vår med stort dusjhode og et dusjhode man kan ta av. Vinyl på vegg og gulv. Fargen går i hvitt og grått.


Oppbevaring av håndkler har vi opp under taket på ei hjemmesnekret hylle.


Linselus som lurte på hva jeg dreiv med. Innredningen har mannen i huset snekret selv.




Servanten passer veldig godt inn med tanke på at vi måtte ha en som var rett i forkant.


Nostalgi såpekopp til pynt på servanten


Veggene er panelert og malt egghvite. 
Brede lister rundt vindu, dør og i taket.


Men i påvente av et større bad, eget vaskerom og større kjøkken får en klare seg med dette inntil videre, og det har fungert utmerket. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig med en liten hilsen :)

Dere som ikke vet hva dere skal kommentere som, kan velge anonym bare:)

Related Posts with Thumbnails