mandag 16. juli 2012

Ferie

Da har jeg ferie igjen og det er deilig. Deisse to ukene skal bare nytes og bare slappe av. I går var jeg og mannen på kino alene og så på Spiderman i 3D fordi jeg har lenge ønsket og sett den i det, og det var kult. Føre helgen så startet det med å vaske og rydde både 1. og 2. etg og det ble så fint. Trenger å få ryddet opp en gang i blant ja. Ikke minst når en har en gutt på snart 9 år så blir det alltids litt ja.


Sommeren går og tiden flyr. Nå er vi over midten av Juli og det har ikke vært noe godt vær i det hele tatt på veldig lenge. Ser det er 17.5 grader ute og det er jo bra egentlig. Ser nå at solen gløtter inni. Håper det blir masse sol og varme slik at det får tørket litt opp etter alt det regnet som har kommet i det siste. Snart er det august og høst fysj... Men en tur til Tyrkia i august er ikke vondt da nei..



Fikk en klokke av mamma som jeg har lenge ønsket meg og nå henger den endelig på veggen.






Har planer for denne Løa. Det er et anneks og tenkte at jeg skulle beise den hvit og etterhvert innrede den med et par senger og nattbord og fine tepper. I kjøkkenenden tenkte jeg og sette opp noen slags benker og gjøre det litt hjemmekoselig der. Men tenker også på om det kunne vært aktuelt for Sondre å bruke etterhvert som han blir eldre. Ikke å bo i altså men å kunne være i sammen med venner, høre på musikk, spille ol
Har også hatt planer lenge om å bruke den til feks julemesse da jeg strikker ganske mye og det blir endel av det, så derfor kunne man hatt en julemesse hvis noen kunne tenkt seg å kjøpt noe av det hjemmelagede


Men den trenger en ny terrasse da.


Her er foran ytterdøren min nå. Rosen bare henger og vil ikke noe mer ser det ut som. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig med en liten hilsen :)

Dere som ikke vet hva dere skal kommentere som, kan velge anonym bare:)

Related Posts with Thumbnails