onsdag 25. juli 2012

Sommer

Det har vært et par flotte dager ute nå med så god temperatur på over 20 grader, selv om ikke solen er fremme så er det godt. Hatt en kald sommer frem til nå, men kankjse vi får flere gode dager med litt sol også.


Plantet litt nytt på bordet da stemoren sa takk for seg. Er veldig glad i lavendel og det lukter så godt og sammen med den har jeg eføy.


 Litt blomster på bordet ute. Har lagt hvite strekklaken over utesalongen da det er et par katter som legger seg der ofte om kvelden og tar med seg noe kveldsmat og da ser det ikke ut. Jeg er allergisk så veldig kjedelig når de legger seg der jeg skal sitte. Men nå har de ikke ligget og klinet til der etter trekket kom på så kanskje de ikke liker det? De har vært utafor på kvelden for førdagen var det den ene som hoppet opp i vinduet til der vi har stuen og slik som jeg skvatt. Mørkt ute var det også. Nei de får gå hjem til der de hører hjemme.



Har fått gjødslet litt i kveld så kanksje blomstene får litt fart på seg. Bruker fullgjødsel jeg blander ut i vann.

 De kommer seg etter at det ble litt varme i været.


Maleprosjekt. Laget et lite bord av paller som males og skal stå sammen med denne krakken under til å legge fra seg kaffekoppen på. Har et stort bord som hører til men det blir for stort syntes jeg. Men slik som jeg kliner når jeg maler. Er ikke mulig. Så skulle jeg rengjøre penselen men da ble det bare værre med klininga. Håpløst he he.



Lurer på når disse skal blomstre jeg. Hvis de blomstrer da.



Syrinbuska mi er ferdig blomstret med den må pyntes litt da med blomster og lyslykter i.



Det er kjempegodt med sommerferie. Da kan man gjøre hva man vil (nesten) Har igjen fortsatt noen dager og de skal brukes til litt beising av hus, da vi skal beise det lyst og så skal jeg lese og bare koooooose meg.


Snart reiser vi hit igjen i august. Tyrkia, Alanya.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig med en liten hilsen :)

Dere som ikke vet hva dere skal kommentere som, kan velge anonym bare:)

Related Posts with Thumbnails