mandag 3. oktober 2011

Sondre 8 år

Da er det mandag igjen og i går fylte Sondre 8 år og feiret det med kaker ob brus og kaffe. Vi hadde familien her og med klassen sin skal han feire senere sammen med et par andre i klassen sin. Blir billigere å spleise slik når det er så mange i klassen.


Godgutten min er blitt så stor.


Ei venninne av meg kom med denne til meg, har nemlig ønsket meg en sånn stol. Driver å maler den, og to strøk er unnagjort. Må nok til med et par strøk til. Skal også trekke den om igjen, trekket som sitter på er rødt og nå har jeg bare lagt over et teppe.


Litt dårlig bilde ser jeg, men lyset var vanskelig så det får bare duge. Her er et vaskevannsfat som jeg har satt noen blomster oppi og tørkede roser.


 Keiko som koser seg med bena rett ut, han er skøyeraktig her. Felix ser vi ikke da han ligger under teppet og koser seg.


Se hvor fin han er. Begge hundene er nydusjet og Keiko er også nybarbert da håret hans vokser så fort.
Begge hundene er blitt lysere der hvor de er brune for nå er høsten kommet og så fort dert er vår blir de mørke igjen.


Toys R us har endelig kommet hit, og på lørdag var det 50% på Lego så da tok han med seg penger han fikk av sin bestefar et par dager før og kjøpte Lego. 5 ganske store pakker fikk han og det var ikke værst.
Har tatt bilde bare av noe av det han fikk.


Han fikk også radiostyrt bil til bursdagen sin som han ønsket seg. Han fikk også mer lego, penger, klær og noe annet leker. Han var veldig fornøyd etter dagen sin. Mamma var veldig sliten etter så mye besøk he he.
Det var litt fra helgen her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig med en liten hilsen :)

Dere som ikke vet hva dere skal kommentere som, kan velge anonym bare:)

Related Posts with Thumbnails