lørdag 15. oktober 2011

Hva kommer ikke inn i ditt hus?

Jeg satt akkurat og tenkte på hva som ikke kommer inn i mitt eller vårt hus av interiør. Hadde det vært for mannens del, hadde vi sikkert hatt bildeler på hyllene, for det tok seg sikkert godt ut.
Men jeg har sett mange steder så har de sånne ugler som man kan ha lys i, sånne små korte lys. Jeg for min del klarer bare ikke disse uglene, hva er det som er så fint med disse? 


Men det er vel ikke noe anderledes enn at andre ikke kan skjønne hvorfor jeg har madonnaer til pynt flere steder og syntes dette er veldig fint. For ikke å snakke om engler. Jeg elsker engler.


Det er jo smak og behag, alle kan ikke like det samme. Noen eller mange har denne chabby chic stilen helt igjennom, og det kunne heller ikke jeg hatt da jeg syntes den stilen er på en måte skitten og fattig eller hva jeg skal kalle den. Men noe av det liker jeg og putte blant mine ting, men en helt gjennomført stil i den type kunne jeg ikke hatt. Industriell stilen er heller ikke meg, men noen elementer er veldig fint og blande med det jeg liker. 


Jeg har ikke noen navn på min stil om en kan kalle det stil, men det er min stil bruker jeg å si. Litt fra her og der, men bare ting jeg selv liker om det er den ene eller den andre stilen det kommer fra. Men det har jo egentlig ingen ting å si så lenge du liker det selv, for det er her man selv skal bo. Noe inspirasjon får jeg fra magasiner som Bolig Drøm, Bolig Pluss og Jeanne´d Arc Living. Fantastiske blader med masse hærlige ting.

Men jeg syntes det er utrolig spennende å lese andres blogger å se hvordan de har det hjemme. Så mange fine hjem der ute. Så kreative mange er. 


Disse lysestakene er lakkert av mannen og så pyntet jeg de med stener og bånd.


Fineste rosene jeg noen gang har hatt. De var så store. Mannen som fikk de av meg i bursdagsgave. Han har fortalt at blomster er noe han ikke ville ha, men da hadde jeg en unnskyldning for å kjøpe de.


Jeg har ikke fått tatt noen nye bilder, men det er ikke noen forandringere i heimen. Er opptatt av studieoppgaven min for tiden og familien, jobb og Sondre sine håndballtrening og til uken starter han igjen med hockey. 

Da får en kroe seg godt i sofaen med litt håndarbeid som hekling og se om det finnes noe på tv. Mannen sitter på den andre pc så håper han kommer også.


1 kommentar:

  1. Jeg liker heller ikke ugler;))) Og en hel del annet av det som er så poppis nå.Men hva gjør vel det...her bor jeg med mine og det er baaaare vi som behøver å like det som er her....
    Tove:)

    SvarSlett

Koselig med en liten hilsen :)

Dere som ikke vet hva dere skal kommentere som, kan velge anonym bare:)

Related Posts with Thumbnails