torsdag 25. august 2011


Har akkurat kommet hjem fra Bulgaria, men skal legge ut et eget innlegg om det. Tok noen bilder hjemme før vi dro for over en uke siden. Litt nytt i huset har det blitt og det er lenge siden sist nå. Så kommer et lite bilderas mens jeg sitter jeg og snufser og føler meg helt jævlig av forkjølelse...Ibux på menyen i dag.



 
 
 Lars fylte 43 år den 8 august og jeg kjøpte noen flotte roser til han. De stod like flotte hele tiden.



Likte så godt disse til å ha under kopper og glass. De var på tilbud.

 Jeg elsker nye servietter...

 Likte så godt disse putetrekkene. Jeg har hvite trekk fra før og de vaskes utrolig ofte og ville ha et sett mens andre er på vask, så jeg slipper å vise de kjedelige stygge dunputene...

 Pusset opp lampene i vinduet mitt. Lars lakkerte de med sink og jeg pyntet de med litt stæsj og fikk nye skjermer...

















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig med en liten hilsen :)

Dere som ikke vet hva dere skal kommentere som, kan velge anonym bare:)

Related Posts with Thumbnails