søndag 22. mai 2011

En dag i mai

Har lekt meg litt med kamera i dag. Tok masse bilder da jeg syntes det er moro. Har vært overskyet i hele dag og det trykker så i hodet på meg så lurer på om det blir noe torden i dag.


Dommedagen var i går men jeg lever da fortsatt. Jeg håper også at andre rundt meg lever, så jeg ikke er den eneste.



Helgen har bestått i å bruke vaskemaskinen. Har vasket masse klær, bunadskjorter som skal være klar til konfirmasjon den 29 mai, forskjellige puter, tepper og sengetøy har fått en omgang med vaskemaskinen. Fikk kjøpt meg nytt sengetøy (lilla med hvite blomster,kjøpt på Princess) på fredag og kjøkkengardiner. Hvite gardiner med noe mønster på, likte de veldig godt. Er så mørkt inne så bildene jeg tar av de blir ikke noe fine.

 Et par kjappe bilder. Gardinene er kjøpt på en lokal butikk. Lurer på hva jeg skal pynte med på hyllen i vinduet for slik den er nå er det bare oppsamling av det ene og det andre. Forslag?

 Mønsteret på gardinen

 Bildet over og under er ikke retusjert

Blogges snart igjen :)

Kom på at jeg kjøpte meg et par fine kjøkkenhåndkler, men de får jeg knipse en annen gang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig med en liten hilsen :)

Dere som ikke vet hva dere skal kommentere som, kan velge anonym bare:)

Related Posts with Thumbnails