søndag 12. juni 2011

Pinse

Da har jeg vært ute og knipset litt av blomstene ute. Plantet ferdig i går og da var det så koselig å sitte ute og grille og kose seg.

 Pinseaften var det også. Gleder meg så til vi skal beise huset hvitt, da blir det lyst og trivelig.

 Blitt så lei denne brune fargen, syntes den er fin men nå vil jeg ha noe annet. Siden det uansett skulle beise så kan vi likeså bytte farge.

 Endelig fått meg lavendel blomst, og de lukter himmelsk.

 Lavendel

 Madonna lykta mi

Er helt overbevist om at når det blir hvitt blir det mye lysere og føles åpnere.


 Det kom bare opp en tullipan i år.

Skal ta flere bilder om ikke lenge. Mannen og sønnen er på fotballcup i dag og så får dem pokal og det blir stas.

Jeg får vel rydde rommet til sønnen jeg for der har det vært en tornado tror jeg, ser nå sånn ut.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig med en liten hilsen :)

Dere som ikke vet hva dere skal kommentere som, kan velge anonym bare:)

Related Posts with Thumbnails