lørdag 16. april 2011

God Påske!

God Påske alle sammen!


Jeg liker ikke påskepynt inne så her pyntes det ute. Når vi er på fjellet pynter jeg inne, men siden jeg jobber de røde dagene er vi hjemme i år. Første gangen også faktisk. Kjedelig blir det ikke, her har vi spill og det er masse barn her vi bor. Spilte stigespillet i dag og det er moro.


 

 Ups ble visst dårlig bilde men måtte vise den ene påskepynten jeg har inne. Påskeharen har lagt egg i blomsten på fatet mitt.

 På fatet mitt står også et påskeegg

Sondre har laget karse på skolen.


Får kose seg med litt Påskekrim det er et must.

Så 3 pynteting har jeg da inne som har med påsken å gjøre.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig med en liten hilsen :)

Dere som ikke vet hva dere skal kommentere som, kan velge anonym bare:)

Related Posts with Thumbnails