onsdag 9. mars 2011

Mars, våren kommet?

 Jeg trodde ikke det skulle være så godt å lage egne knekkebrød men det var det. Veldig enkelt også.



















Prøvde meg på å lage et konvoluttkort og det var veldig enkelt og moro og kan pyntes enkelt.
Dette er det første jeg har laget så skal prøve meg på fler også nå som deter så mange bursdager utover.






Mine hærlige Bastionkopper er så kjekt å fylle de med lørdagskos da de er så store.



Fikk gratisblad i posten eher om dagen og satt og leste litt i det og der står det at våren er kommet og at hun savnet pelargonia blomster til å ha ute på sin nyvaskete veranda. Jeg så ut på min egen veranda som har en haug med snø på seg. Alt for tidlig er det å vske den også når en ser all snøen som ligger rundt. Jeg kan vel merke litt av våren med at solen er kommet frem og ser at solen tar snøen på veikantene og det renner vann nedover. Men det er igjen laaaaang tid ennå før den er vekk.
Stod opp i dag tidlig og hva er det jeg ser, jo det SNØR!! Er det mulig! Her vi bor er alt mulig når det gjelder snø.


Brevordner

Er så lei post som blir hentet inn og slengt utover stuebordet, så kjøpte denne til å ha på kjøkkenet slik at når vi tar inn posten legger vi reklame ol i den øverste og brev i den nederste. Funker som bare det.

Afrodite

Venter på at madonna T-lys holderen min snart kommer. Lurer på om jeg skal holde et sånt interiørmøte selv da det er så mye fint å få kjøpt...

Men da jeg fikk med meg hjem litt vårblomster i går, disse er jo så fine. fant frem en pose og klippet i vei
og da ble det en fin "potte" og hadde på litt blonder. Ikke mye som skal til egentlig.

Lurer på om jeg skal få laget meg en ny header? Vet ikke helt hvordan jeg skal lage den, men en collage tenkte jeg på. Jeg får prøve meg på en senere.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig med en liten hilsen :)

Dere som ikke vet hva dere skal kommentere som, kan velge anonym bare:)

Related Posts with Thumbnails