fredag 25. februar 2011

Februar gikk fort

Har ikke fått blogget på en tid da jeg har hatt problemer med å få lastet opp bilder på bloggen.
Det er noe tull med batteriet som ikke sitter inne i pc da det var slitt ut. Bruker kun ledningen til pc og når det blir for mye jobb for den slår den seg bare av.


Trenger absolutt et nytt batteri men fysj for en pris det er da.


Koseligere å ta bilder nå som det er blitt så mye lysere ute. Jeg ble så fornøyd med sjeksjonen jeg malte hvit.
Og byttet ut knottene til glassknotter gjorde seg.



Bloggeplassen min og her koser jeg meg med internet og kaffekopp og frokost.



Nå har Sondre begynt på vinterferie og han syntes det er så hærlig med så lang fri.


Veldig fornøyd med den nye sofaen, selv om den nupper litt fikk vi nuppefjerner og imprigneringsspray til å ha på. Jeg har veldig lyst til å bestille et trekk til i en annen farge og stoff.


Lurer fortsatt på om jeg skal male stuebordet mitt hvitt, men kommer ikke til å male det svarte på bordet. Det blir nok finest slik det svarte er. Venter på at ørelappstolen skal komme og den er så god å sitte i så vi må nok lage et tidsskjema for når av oss har tid til å sitte i den.



Er så glad i fatet mitt som står på stuebordet. Artig med litt forskjellig pynt på det.



Bilde av min svigerfar pryder fatet mitt. Han døde i en alder av 62 år. Savner han for han kunne lært Sondre masse da han var så flink til så mye. tror de kunne hatt det så fint sammen.



Denne var jo også opprinnelig brun da jeg tidligere hadde beiset den, men den ble så fin hvit den også med glassknotter. Syntes det  finest uten duk på denne. To lysestaker til å ha telys i har jeg pyntet med bånd og hjerter og hvit sand i glasset og telysholder av sink. Engelen fikk jeg for halv pris så da var jeg heldig for den har jeg sett på en stund.
Til venstre ser dere klesvasken som er klar til å brettes og legges vekk noe som mannen driver med nå faktisk. Ønsker meg vaskerom for denne type aktiviteter.



Nå skal vi en tur til svigermor da hun har kommet hjem fra syden. Ååååå ogås hele 4 uker i syden også.
Gleder meg til vi drar igjen i det varmere strøk.



Se så nusseline de er da "smelt". Minstemann har akkurat lært å lette på beinet når han tisser. Problemet er at han letter ikke på beinet ute men elsker å gjøre det inne. Så vi må være på vakt hele tiden. Forslag til hvordan man får vekk denne markeringen inne? Tenker litt på kjemisk kasterering da det kan hjelpe.


Størstemann elsker plastikk, alt som er av plastikk eller kan ha det i seg må han bare markere på. Merkelig hva slags uvane disse to har da. Men skal nok bli kvitt det. Råd mottas med STOR takk!

Da ser det ut til at det gikk fint å blogge på en litt tregere måte. Men nå skal vi stikke....God helg!

Svusssssssssssssssssj




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig med en liten hilsen :)

Dere som ikke vet hva dere skal kommentere som, kan velge anonym bare:)

Related Posts with Thumbnails