torsdag 17. februar 2011

Morsdag

Et lite sent innlegg fra morsdagen. Det var en utrolig flott måte å bli vekt på med kaffe og marsipankake på sengen. Jeg ble kjempeoverasket og slik som vi alle koste oss i sengen med kake og kaffe. Herlige gutter jeg har. Elsker dere!

Det ble også blomster på meg.


Disse kaffekoppene som jeg ønsket meg fikk jeg. Litt spesielle de. Koppedilla kanskje?



Fikk også denne Rollinstone t-skjorten som er bare så tøff. Fin med tynn genser under.


Mer kake ble det også videre utover dagen ;)




1 kommentar:

  1. Råstilige kopper da, Camilla, hvor er de fra???
    Ville egentlig bare si at det kommer endelig brev fra meg snart...

    Klem fra Linn

    SvarSlett

Koselig med en liten hilsen :)

Dere som ikke vet hva dere skal kommentere som, kan velge anonym bare:)

Related Posts with Thumbnails