søndag 14. november 2010

Farsdag og Søndag

God farsdag og god søndag!

Da var farsdagen og søndagen straks over og vips så er vi inne i en ny uke.
Dagen i dag ble feiret med kaffe,kake og gave. Pappan fikk to boxere, Autofil og WD 40.
ble god middag i dag også, nachos sånne trekanter med tacokjøtt og salat til. I går fikk han også hilsning i avisen.
Min egen pappa er på hytta men han fikk hilsen i avisen og på mobil. Vi tar oss en tur en annen dag.
Nå skal jeg kose meg med filmen på tv3, break up. Den er så fin.

Kjøpte meg nytt blad i går, Drømhem, så skal kikke litt mer i det.
Står så mye om Advent og Jul og det er så kos å lese om det nå og se koselige bilder. Får masse inspirasjon og julefølelse.



Ser så mange blogger som blogger om Advent og Jul og legger ut koselige bilder. Jeg syntes det er mer jul nå og utover enn etter nyttårsaften, enda julen varer jo til den 13 januar. Men i fjor gikk julen ut et par dager etter nyttår. Første gangen jeg har kastet den ut så tidlig, men godt å få det ut også og få det litt mer i nøytrale farger igjen.


Jeg har mye nisser i julen og engler for jeg elsker engler. Den ene engelen har jeg fremme hele året. Ellers er jeg glad i rødt, hvitt og julegrått. Det er de fargene det går i. Og litt glitter blir det vel også.


Juletreet vårt er blitt i plastikk nå da jeg har så allergi, men det blir da fint det treet også da. Drysser litt gjør det også. Men slipper å vanne det da. Kjekt å bare ha det på loftet til neste gangs bruk.

I år skal vi feire Jul hos min svigerinne og familien, og det blir koselig. Å være fler sammen denne dagen
gjør litt mer ut av seg, enn om man skal være alene. Føles mer som høytid gjør det også.
Men Sondre var litt skeptisk da om nissen skulle finne han, og ja han finner deg samme hvor du er fortalte jeg da. Søt da *smelt*

Jeg er Planfadder og lurer på om jeg skal skrive et julebrev til fadderbarnet mitt jeg, tar en tid før det kommer frem.
Fadderbarnet mitt er 8 år og kommer fra Ecuador. Han heter Ivan Severo. Jeg har fått fler brev fra han. Syntes det er så koselig, og han skriver brev selv. Jeg ble fadder rundt Påske. Anbefales!


Ha en fortsatt fin kveld!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig med en liten hilsen :)

Dere som ikke vet hva dere skal kommentere som, kan velge anonym bare:)

Related Posts with Thumbnails