torsdag 11. november 2010

Hundene

Da har vi fått valp i huset. En 8 uker gammel kinesiks nakenhund. Vi har også en fra før som er 14 mnd gammel. de to kommer fra samme mor og far og er veldig like. Vi har valgt å kalle han for Felix da jeg syntes han er en Felix. Han var døpt Yatzi, men han ligner en Felix så det blir nok det.

 Ikke så lett å ta bilder da han beveger seg hele tiden he he he.

 Her ligger brødrene og koser seg på skinnet.

 De liker å ligge ved siden av hverandre.

De er bare så hærlige altså *smelt*


2 kommentarer:

  1. Jepps.jeg smeltet nok jeg også.Ikke noe som er søtere enn valper *sukk*
    faktisk har vi her i heimen (hmm,les ;jeg) lyst på en liten attpåklatt i form av en kinesisk nakenhund,men da powder puff...har tre afghanske mynder fra før så du skjønner sikkert at jeg liker pels :))))
    Men hildrande du så knalltøffe de er uten også da...nydelige hunder og desse bildene var bare skjønne:)))
    Lykke til videre med dem begge:)
    toveklem:)

    SvarSlett
  2. Så hyggelig kommentar :) Oi 3 mynder også ja, masse pels skjønner jeg he he he. Helt utrolig rolig denne rasen er altså, ikke opplevd så stille og rolige raser som kinesisk nakenhund.
    Kom gjerne innok igjen ;)
    Klem

    SvarSlett

Koselig med en liten hilsen :)

Dere som ikke vet hva dere skal kommentere som, kan velge anonym bare:)

Related Posts with Thumbnails