mandag 22. november 2010

Mandag og ny uke

 Etter jobb i dag reiste jeg innom senteret for få kjøpt dette bladet.

Jeg kjøpte det på Narvesen. Gikk opp på Café Deli og kjøpte meg lunsj som bestod av en deilig suppe og brød. Dette stedet er det beste stedet og kjøpe seg varm mat på. Jeg tok frem bladet og spiste maten min og leste og bladde i bladet og var helt oppslukt. Jeg kjente meg så igjen i flere av repotasjene. Starter med at Anettes Hus at hun forteller om at hun tenker Jul hele året, at når høsten kommer er det bare å slå seg løs. Dette var som å lese om meg selv. Jeg er også sånn at jeg tenker Jul hele året alt fra gaver, pynting og mat. Alt må planlegges og snakkes om. Syntes selvfølgelig synd på mannen min som må høre på dette hele året igjennom og når "endelig" julen er over, begynner hele greia fra starten av. Nå driver jeg og ser på bilder om hvordan jeg pyntet huset sist jul, koselig å se pluss at jeg nå husker det meste av hva jeg har slik at det er lettere å planlegge pyntingen igjen.


Hos oss er det virkelig blitt vinter. Jeg syntes det er litt artig å fotografere, så det er min andre hobby utenom interiør.

 Elsker å ta bilder på nært hold hvor man kan se noe som stikker seg ut.

 slik som disse snøkrystallene reiser seg ut eller eksploderer pga kulden.

Julekulen min fra juletreet fra i fjor. Slik som jeg gleder meg til å pynte, og starten går til fredagen, da skal adventsstjerne og adventstaker ned fra loftet.

Ha en flott mandagskveld videre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig med en liten hilsen :)

Dere som ikke vet hva dere skal kommentere som, kan velge anonym bare:)

Related Posts with Thumbnails