mandag 18. oktober 2010

Utfordring

Jeg vil også være med på denne utfordringen!
 

1. Hva er ditt favoritt ord?

Kan ikke si jeg har noen favorittord akkurat. Ellers bruker jeg ordet rydde veeeeldig mye he he he...

2. Hvilket ord liker du ikke?

Ordet glemt, rakk ikke, i morgen....

3. Hva liker du?
Mann og barn,bikkja,jobben, masse serier, filmer, bøker, noe gamle ting, nye ting, elsker hjerter, puter pledd, internet. Liker veldig mye så vet ikke hvor det skal ende.
 
4. Hva liker du ikke?
Dårlig mage, sure unger, lite penger, rot,snø, kulde. tror det er like mye her jeg ikke liker. Greit å ikke tenke for mye på det.
 
5. Hva er ditt favoritt banneord?
Ja det går i "Faen". Har barn og det hender jeg får høre at det ikke er lov å si. Jeg har ofte også sagt "fitta" men det er ikke brukt mye nå etter Sondre kom. Ofte sier jeg ofte bare "Åååååhhh"
 
6. Hvilken lyd liker du?
Lyden av at det er fyr i peisen.

7. Hvilken lyd hater du?
Vekkeklokka, den kan en bli kvalm av.
 
8. Hvilken jobb, annen enn den du har, ville du hatt?
Nå er jeg utrolig glad i jobben min og i utdannelsen min,men skulle det vært noe annet må det være å jobbe innen psykiatri og rus. Skulle jeg ha valgt en annen utdannelse måtte det bli politi som har vært målet siden jeg var lita jente.
 
9. Hvilken jobb vil du IKKE ha?
Lege kunne jeg virkelig ikke tenkt meg å være.

10. Hvis himmelen eksisterte, hva ville du at Gud skulle sagt når du kom?
Han er sikkert sykmeldt når jeg kommer hmm..hehe

Håper at mine lesere tar utfordringen!

2 kommentarer:

Koselig med en liten hilsen :)

Dere som ikke vet hva dere skal kommentere som, kan velge anonym bare:)

Related Posts with Thumbnails