onsdag 20. oktober 2010

Ny sofa det blir

Har fått bestilt oss ny sofa fra Skeidar. Denne kan man skifte trekk på og det finnes utrolig mange andre farger og stoffer å kjøpe om man vil bytte. Det er dun i putene noe som gjør den hærlig å sitte i og ligge pluss at den holder fasongen i mange år. Vi har bestilt den i farge sand, hærlig farge.



 Bestilt også en recliner i farge sand/beige.

Får det rett før jul og som jeg gleder meg. har også kikket på ny spisestue, er så mye fint nå.

Mannen er så forkjølet nå atte, hoster og driver på her. Rart om jeg ikke skulle bli smittet. Sønnen er også forkjølet.

Var en tur på Cc Gjøvik og kikket litt rundt, syntes det er så koselig å se på interiør og bruke fantasien litt mens jeg rusler rundt.

Nå skal jeg lage meg en hærlig kopp med Pukka te som heter Night time, den er bare sååååå god. Kose meg inne med varme på peisen og kuldegrader ute.


1 kommentar:

  1. He, he
    Jeg tenkte faktisk da jeg laget innlegget i dag, at noen sikkert kommer til å spørre om fargen på veggen :-)
    Men det er over 5 år siden vi gjorde det, og spannet er kastet for lengst.
    Jeg husker at jeg først malte en som het noe alá "mørk cafelatte", og den ble alt for rosa, så vi kjøpte den som er nå, og jeg mins navnet på den var sjokolade eller mokka, eller noe i den duren...
    Vet ikke om dette hjelper deg noe
    Lykke til uansett
    Klem

    SvarSlett

Koselig med en liten hilsen :)

Dere som ikke vet hva dere skal kommentere som, kan velge anonym bare:)

Related Posts with Thumbnails