lørdag 23. oktober 2010

God lørdag!


Jeg har og som flere andre måttet prøve denne Pukka teen. Den er veldig god, og kan anbefales.


Elsker lukten av Lavendel og fått meg en romduft som jeg sprayer en dusj i rommet og har en hærlig duft i flere timer.


Jeg har gått å sett på disse søte små flaskene over lang tid og endelig kunne en bli med meg hjem.


Meg og hjerter altså. Denne løperen her er så fin og skal snart få ligge på en skjenk.


Tid for å mate småfuglene. Hatt oppi nøtter nedi og meisboller øverst. Det er nøttene som er best ser det ut som. Koselig å sitte inne og titte ut og se på fuglene som driver.


Kom nå endel snø her hos oss i går og den ligger her ennå. Derfor ble det blogget litt bilder utendørs. Koselig med den første snøen, selv om jeg ikke er så veldig glad i det.


Alpefiolen jeg hadde ved siden av Eføyen havnet i søppelet da den var ferdigblomstret eller rettere sagt visnet. Kjøpte en Vindheks som denne heter og den passet så godt inn sammen med Eføyen og nå er det snart halloween og så da er navnet litt artig syntes jeg.


Endelig har jeg fått meg Digispiller. Da kan en bare kjøpe sånne små kassetter eller sånne små plater eller hva jeg skal kalle det,å sette inn og spille av. Er jo så kjekt. Vasket badet i går med Panserhjerte på ørene.

Flere som liker å høre på lydbøker? Da får en gjort litt og samtidig gjort litt nytte for seg og. Blir litt mer kos sånn.

Ha en hærlig lørdag alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig med en liten hilsen :)

Dere som ikke vet hva dere skal kommentere som, kan velge anonym bare:)

Related Posts with Thumbnails