fredag 8. oktober 2010

Helg!

Da var det fredag igjen og det er så godt.
Jeg har hatt fri fra jobb i dag, og det er ikke vondt. Helgen blir lengre da syntes jeg.


 Tenkte å pusse vinduene mine i mellom i dag siden det var så flott vær i går og det skulle bli samme været i dag, men neida her er det grått og masse tåke. Da nytter det ikke å pusse i mellom for da bare dugger det hele tiden, så få prøve igjen i morgen






Knipset litt fra gangen i dag. Ikke akkurat heldig med lyset da på denne gråe dagen. Vi har en liten gang,men vi får da plass til det vi behøver. Det var oppdelt med en vegg før trappen og en vegg som gikk ned til kjelleren under trappen. Så vi har fått gjort det hele litt større me å ta vekk masse vegger.
Har laget en løsning der vi henger jakker ved å få den inn i veggen slik at minst mulig henger ut. Kunne nok ha tenkt meg et par skyvedører der. Den strømpen oppbevares luer,votter og ullsokker, men er ute etter en lys tett en til dette nå, så vet du om en som er å få kjøpt et sted blir jeg veldig glad for det om du tipser meg.






. I morgen har jeg tenkt å vaske rundt kjøkkenet, og det trengs. Blir godt å få opp nye gardiner.

Ha en god helg alle sammen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig med en liten hilsen :)

Dere som ikke vet hva dere skal kommentere som, kan velge anonym bare:)

Related Posts with Thumbnails