onsdag 6. oktober 2010

Høstkos

 Her er sitteplassen min i kveld sammen med strikkingen som skal bli et deilig pledd som til slutt skal hekles rundt med fluffy garn. Jeg elsker å sitte på lammeskinn.

 Kjøpte meg en pose i går til å ha de to megastore garnnøstene til pleddet mitt i går på en hærlig interiørbutikk. Det var den siste de hadde, men de får inn igjen av Elvis og Marilyn Monroe, så de skal jeg også ha.


 Baksiden på posen.

 Koser meg med lys på bordet.

 Jeg har lag på litt filttepper i sofaen for å få et litt mykere utseende og litt mer lyst og koselig. Er ute etter en lys sofa.



 Liker dette filtteppet så godt

 Det er rosa, litt grønt









 Inspirasjon fra H&C


Kunne virkelig tenkt meg en slik rosett i taket.

Får vel boltre meg i sofaen og kose meg med strikking og The mentalist på tv.

Ha en fin regnfull kveld, for det er det her!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig med en liten hilsen :)

Dere som ikke vet hva dere skal kommentere som, kan velge anonym bare:)

Related Posts with Thumbnails