søndag 4. mai 2014

Endelig Mai

Deilig at det er Mai, om en uke nå så begynner jeg på jobb igjen etter mammapermisjon.
 Det gleder jeg meg til. 

Måtte ha litt farge på fatet nå som det er Mai, også nonstop i rødt, hvitt og blått.


 Ja ja sånn går det også ann å ligge og sove. Jeg prøvde å vekke henne da vi skulle ut på noe viktig men det var ikke lett, hun bare strekte på seg og slengte beina opp på siden og sov.



Bestillingen som kom fra Amerika. Antrekket skal brukes under fotografering sammen med perler. Storebror har også fått noe kult. De skal ta søskenbilder og de blir så fine sammen.


Lært meg å strikke sokker juhuuuu


Wow, kul sveis til en kul gutt.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig med en liten hilsen :)

Dere som ikke vet hva dere skal kommentere som, kan velge anonym bare:)

Related Posts with Thumbnails