torsdag 16. februar 2012

En annen hobby


Det var morsdag på søndag og det feiret jeg på jobb da jeg hadde dagvakt. Men det var koselig det allikevel og feire sammen med alle på jobben. Vi feiret ikke noe stort hjemme heller men litt god mat og blomst og hilsen i avisen fikk jeg. Og ellers masse kos med mann og barn.


Vi var på kaffe og kaker hos min mor og svigermor. Mamma hadde også bursdag denne dagen. Så ut som hun ble fornøyd med dagen sin. 


Yndlingsblomsten min


Jeg ble så glad i dag da jeg fikk inn posten. Denne kom til meg i dag. Har bestilt den fra bloggen til ei som syr den. Det er en veske til strikkepinner.


 Jeg ble kjempefornøyd.


Fått bokpakke i posten fra hobbyklubben. Bestilt meg ei bok om norsk strikk og ei om hekling.


Som velkomstgave fikk jeg dette.


Hærlige strikkepinner i tre og heklenåler i denne mappen.


Skal ikke klage for jeg ikke har pinner nå tror jeg.




Strikkeveske


Mariusveske


Heklet meg et par duker jeg skal ha ute på et par bord.



Helgen er her og da skal jeg kose meg med litt eksamen tenker jeg. Akkurat levert inn en studieoppgave i dag.

God helg alle sammen!


1 kommentar:

  1. Ojoj, så masse fine pinner og kroker du har nå! Jeg hekler også duk forresten, men har bare en brikke så langt og så skal de jo hekles sammen etterhvert..!Ha en fin helg Camilla!

    SvarSlett

Koselig med en liten hilsen :)

Dere som ikke vet hva dere skal kommentere som, kan velge anonym bare:)

Related Posts with Thumbnails