lørdag 28. januar 2012

Helg...


Mine første belgiske vafler. Det er bare så godt!


Ble ikke helt hele men bedre lykke neste gang.


Belgisk vaffeljern



Kos med roser i en vase jeg er så glad i.



Tilda som sitter og koser seg i vinduskarmen og venter på våren.


Vanskelig å ta bilder når det er så lyst ute og ta bilde rett mot det.


Herlige blomster


Koselig med litt lyse blomster etter julen med masse rødt og glitter



Kjøpte meg to nye lamper og skjermer og lurer på om jeg skal pynte litt på disse også med blonder og evt hjerter. Trelamper i sinkfarge. Elsker sink og hvitt sammen.





 Denne skal  trekkes om bare jeg kommer over det trekket jeg vil ha og i den str jeg trenger. Jeg vet sånn ca hvordan ejg vil ha det.


Osteklokken min i sink.



Tørkede brudebuketten min som ligger i glasskapet på sjeksjonen min og tiaraen min og bryllupsbibelen vi fikk i kirken. Buketten er dråpeformet og var helt tett. Giftet oss Nyttårsaften 2004 og da syntes jeg rødt var en fin farge og ta med gjennom hele bryluppet.



Hjerteblomst. Jeg elsker jo hjerter. Hjerte også på potten.


Kveldsbilder


 Disse er også sinklakkert





Da er det lørdag og god mat og drikke venter på meg. Tent masse lys og har fyr i peisen og nå er det bare kosetid resten av kvelden sammen med familien.

Koselig at det er blitt flere som følger og leser bloggen min :)

God helg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig med en liten hilsen :)

Dere som ikke vet hva dere skal kommentere som, kan velge anonym bare:)

Related Posts with Thumbnails