søndag 31. oktober 2010

Halloween!

Happy Halloween!

Ja det er moro for barn og ikke minst voksne. Her er det sønn og mann som har vært ute på farten i dag.
I går laget jeg Gresskarpai og vi hadde krem på, nudelig godt.
Første gang jeg har spist det og laget det og det var lett.


3 Halloweenlys på fatet mitt står og er "levende". Veldig fine egentlig.




Fått meg ny løper som jeg har lagt over den hvite duken. På hver ende er det hjerte.


Gresskarlykt som Sondre selv har tegnet og pappan skjært ut.



 Min nye parfyme og såpe. Lukter himmelsk og er deilig duft som passer tiden.


Elsker denne negllakken, hærlig farge og den heter ashes to ashes.

 Prøvd en ny Shampoo og kur fra salong og denne får håret mitt til å skinne, lukter godt og håret mitt blir lett.

 Deilig lotion fra samme serie jeg har i skrubb og olje og den lukter himmelsk.

 Ble litt nytt på kjøkkenet også, nye kopphånkler som jeg har over brødkorgen.

 Og et nytt oppå microen som skjuler rotet mitt under.

 Halloweengutten min Dart Wader fra Star Wars.



Å mannen også.

Nå skal jeg kroe meg oppi sofaen og strikke og kose meg med å se på tv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig med en liten hilsen :)

Dere som ikke vet hva dere skal kommentere som, kan velge anonym bare:)

Related Posts with Thumbnails