onsdag 8. september 2010

Tyrkia Del. 1


Tyrkia, Alanya

Hotell Villa Sunflower 1

21-29 August

Sitter ved bassengkanten i solen med en iskald hærlig drink. Sondre bader i bakgrunen.

For en hærlig uke vi hadde nedi her. Jeg savner det noe veldig,varmen,soen,bading,musikken,folka og maten og for ikke å glemme det utrolig flotte hotellet vi hadde.



Dette bildet er tatt fra hotellrommet vårt i 3.dje etasje med mobilkamera.Her er 3 basseng men ser bare litt av det største da det går under denne baren og videre bort. Her er det gjort i stand til grillaften ute.


Staffmeeting


Bade gjorde vi hele tiden da det var så varmt. På det meste badet Sondre 10 timer. Han elsker å bade.


En uke er itt lite og kunne tengt meg to eler tre dager mer til å utforske dette flotte stedet.


Vi hadde en kveld hvor vi var på stranden og hadde fotoshoot :) Det ble helt supre bilder og et hærlig minne. Legger ut mer bilder i Del.2.


Hørt at tannlegen der nede er supre så tok meg en tur innom og bleket tennene og har nå Colgate smil som jeg har ønsket meg. Stor service der nede. Jeg ble hentet og kjørt hjem begge dagene jeg var hos tannlegen. Laserbleking og hjemmebleking i 3 dager.


Hamam (Tyrkisk bad) er virkelig å anbefale. Stedet heter Momosa. Det var kvinnene som vasket kvinner og menn som vasket menn. En flott opplevelse av spa. Etterpå var det oljemassasje over hele kroppen. Du verden hvor godt det var.


Jeg og mannen tatoverte oss. Jeg har to fra før men det var mannen sin første
Mannen på undersiden av armen


Jeg på foten. De driver å skurver så er ikke helt ferdige.
Legger ut mer bilder i Del.2.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig med en liten hilsen :)

Dere som ikke vet hva dere skal kommentere som, kan velge anonym bare:)

Related Posts with Thumbnails