søndag 4. desember 2011

Nærmer seg

Har hatt en fantastisk helg. På fredagen var jeg på julebord hos en fantastisk kollega som hadde ordnet et så fantastisk måltid. Kjempeflott hjem har hun. Vi smilet og lo hele kvelden og alle hadde det kjempefint. Gleder meg allerede til neste år ;)


Syntes denne stolen her er virkelig kil og ønsker meg gjerne en sånn ja. Men for en pris, så her må det spares. Dumt jeg ønsker meg en ny sofa og da. Driver å ser på sofaer og det er så mange og jeg aner ikke hvilken jeg kunne tenkt meg. Men vil ha en mørkere som er lett å holde ren og at flekker ikke syntes så godt. Det beste er vel skinn, men det har jeg ikke lyst på. Får bare se seg litt rundt så lenge.

 Henter inspirasjon fra disse fine bladene.


Planlegger litt store oppussinger på huset og er nok badet som blir tatt først. Skal bygge på så badet blir større pluss at det blir vaskerom ved siden av med tilgang fra badet gjennom ei skyvedør. Hva jeg skal ha inne på vegg og gulv er ikke vanskelig, det er planlagt ferdig. Så gjenstår det et større kjøkken med nytt innventar. Så følger jo stuen med på oppusing etter kjøkkenet. Gruer meg til stuen da, hvor skal vi gjøre av oss lissom.


Har du adventskalender? Jeg har ikke det, men til neste år skal jeg ha ;) jeg og mannen skal ha pakkekalender. Men Sondre har to kalendere, en Kinderkalender og den har han hatt hvert år og den er bra. Han har også legokalender, star wars. Skulløe vært liten igjen egentlig...


Teppet mitt er endelig ferdig heklet og jeg ble kjempefornøyd.


Ikke akkurat bra kvalitet på bildene men det er for lite lys og da er det så anskelig å holde kameraet stødig.




 Tent 2. lys i dag. Går fort til jul.


Nå starter straks "Nissene over skog og hei" og det må jeg bare få med meg. Ser du på noen kalenderprogram på tv? Ikke så mange som går tror jeg.





Prøvd å bruke blits men det blir ikke noe fine bilder med det. Skulle vise den søte adventsblomsten min jeg har fått av moren min.



Planlegger litt julebakst og har bestil litt av moren min og svigermor. Men skal selvsagt bake litt selv også.



Nå skal jeg se på nissene. 

Ha en flott uke alle sammen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig med en liten hilsen :)

Dere som ikke vet hva dere skal kommentere som, kan velge anonym bare:)

Related Posts with Thumbnails