mandag 17. januar 2011

Ny uke

Fått tatt litt bilder og litt ny pynt har det blitt. Jeg liker så godt disse madonnaene og endelig fikk jeg en.
 Fikk gavekort i julegave og da unnet jeg med denne.


Ny pynt på fatet etter Jul måtte også til. Er ikke mye som skal til før en har et helt annet utseende.


Syntes denne lille bilderammen var så søt.



Pose med lavendel i.


Søt liten blomst











Her måtte jeg bruke blits for bildet ble ikke fint uten for jeg klarte ikke kameraet stødig nok.



Forandret litt på pynten ute også. Tok frem kaffebordet mitt og stolen og pyntet litt oppå det.


Til sommeren skal vi beise huset hvitt. Blir spennende og det blir mye lysere under taket på terassen vår.



Her var jeg vist litt uheldig med balansjen så her ble det et dårlig bilde.

Sofaen vår, den svarte i skinn har vi lagt ut på salg på finn.no og nå har det ringt en som er interessert og jeg gleder meg så til å få hentet den nye.

Nå skal jeg gå og skrelle litt poteter.

Hadet bra så lenge......


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig med en liten hilsen :)

Dere som ikke vet hva dere skal kommentere som, kan velge anonym bare:)

Related Posts with Thumbnails