lørdag 25. desember 2010

God Jul!

God Jul!
Da er det jul og 1. Juledag.
På dagen i går var vi hos min far og samboer på julelunsj noe vi er hvert år. Julen starter liksom ikke før vi har vært der. Det er så koselig.
 I går var vi hos mannen min sin søster med familie og svigermor var der også. Tror dere ikke nissen kom også, da var det noen som ble glade. Koselig med nisse om en er voksen også.
Vi spiste deilig ribbe med tilbehør, hærlig atmosfære og deilig julefølelse.

En stund siden jeg har fått blogget, da jeg har vært opptatt med å male litt møbler og forbrede julen. 
Har malet denne og satt inn glasshyller og lys og nye knotter.


Inni glasskapet har jeg brudebuketten min og diademet.


 Vinglassene våre med inngravert navn og monogram


 Lekt litt med sinkspray, og den ble mye finere sånn enn sølvfarget.


Her er et bilde av adventslysene mine med adventsvers på
  

Julestuen




Dekorasjonene min på stuebordet

 
Det ble ikke mye rødt i år da jeg byttet ut alle dukene mine med lyse. Liker det bedre. Det lille røde som er går greit. Elsker nisser og ønsker meg en hvit en. Er glad i engler og men det har jeg ikke mye av men på treet er det endel.
Denne er også nymalet med nye knotter

 
Nissefar og reinsdyret sitt

Laget islykt som står på trammen.

Det er så kaldt ute at det er best å være inne og fyre. Har hatt -30 i natt.
Kose oss med juleskinke, poteter og surkål i dag. I morgen er det juletrefest hos min onkel og da kommer også nissen til barna. Gleder meg.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig med en liten hilsen :)

Dere som ikke vet hva dere skal kommentere som, kan velge anonym bare:)

Related Posts with Thumbnails