søndag 19. september 2010

Rydding ute til høst.

Fikk endelig shoppet roser til kannen min



Kjøpte meg sko fra Bianco. utrolig gode å gå med samt tøffe.






Tatt kvister og laget et skags hjerte som jeg stappet nedi jorda og surret eføyen rundt. Ikke noe fint når den var så flat oppi denne blomsterkassen.

Solsikken til Sondre

Her i denne sinkbaljen som er veldig gammel etter bestemoren til manen, har jeg plantet tilupaner som kommer til våren igjen.


Vinterblomster ved inngangsdøren

Mens jeg var ute og knipset litt måtte Keiko se etter om hvor jeg var.
Keiko er vår 12 mnd gammel kinesisk nakenhund.


Inngangspartiet








Det var godt å få rusket opp i visne planter og tatt vekk masse hagemøbler og satt høstblomster.
Det har vært en flott dag i dag.
I kveld er det tv kos, og vi skal spise fårikål hos moren min i dag. det blir godt.

Ha en fortsatt fin dag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig med en liten hilsen :)

Dere som ikke vet hva dere skal kommentere som, kan velge anonym bare:)

Related Posts with Thumbnails