mandag 13. september 2010

Da var det mandag igjen.

Da var helgen vel overstått og starten på ny uke er kommet. Jeg er ikke noe glad i mandager egentlig, de er like kjedelige som søndager. Men plutselig er det fredag igjen og da er det kos.
har knipset litt bilder rundt i stuen i dag for å vise dere litt hvordan vi har det her hjemme.
Fått meg to nye orkideer og jeg er så glad i disse blomstene


Spisestuen min

Pynten min oppå spisestuebordet. I vasen har ejg en kampfisk med flytelys oppå og du kan tenke deg hvor flott det lyser hos han på kvelden. Alt det andre har jeg laget selv.

Jeg har også et lysfat på samme bord.

Sondre var veldig begeistret for denne dama her som er en engel. Har små vinger bak.

Da vi var i Tyrkia måtte jeg ha med meg litt fra en souvernirbutikk og denne flotte store mannen ble med hjem. Ser vel nesten ut som vi er noen perverse med disse nakne statuene hjemme hos oss.

Liker så godt disse hjertene

Kjøkkenhyllen min med kopper som er fra når jeg selv var lita



Selvsagt måtte jeg ha litt nye blomster på salongbordet



Salongen min og stuebordet. Jeg elsker å ha skinn i sofaen og det er så lunt og godt.

Jeg liker ikke denne stålampa noe særlig, men har ikke kommet over noe annet som gir et godt lys når ejg hekler, strikker og blogger, men den er da i børstet stål om ikke annet.

LOVE er det mannen som har laget i shabby chic

Strikkepleddet som ligger over den ene sofaryggen har jeg laget til hunden vår Keiko som er en Kinesisk nakenhund.


Bloggeplassen min he he

Tenkte å få denne Eføyen laget som et hjerte. Jeg elsker hjerter.



Fiol


Får vel kose meg litt med disse to flotte magasinene her jeg

Dette er et så vakkert blad, faktisk første gangen jeg har kjøpt dette. Vet ikke hvorfor, men billig er det nå ikke.

1 kommentar:

  1. Rekker en liten kommentar før jeg finner senga! ;)
    Ser du har vært på Villa Sunflower!
    Prøver å komme på eksagt beliggenhet, men jeg vet bedre hvor Villa Moonflower er hen, for der er en kompis av meg hovmester.
    Mange flotte bilder du legger ut her da!
    Så forresten den samme skulpturen for en uke siden, da vi var i Tyrkia. Ikke akkurat så veldig pen... ;)

    SvarSlett

Koselig med en liten hilsen :)

Dere som ikke vet hva dere skal kommentere som, kan velge anonym bare:)

Related Posts with Thumbnails